Game Walkthrough
Do you know how to pass a complex place in the game?
A huge number of walkthrough games on video.
Walkthrough:
 

Call of Duty Advanced Warfare Walkthrough Gameplay Part 1 - Induction - Campaign Mission 1 (COD AW)

Related videos

This video from: theRadBrad.
Viewers: 5495252
Call of Duty Advanced Warfare Walkthrough Gameplay Part 1 - Induction - Campaign Mission 1 (COD AW)

Call of Duty Advanced Warfare Walkthrough Gameplay Part 1 includes Campaign Mission 1: Induction of the Single Player Campaign for PS4, Xbox One, Xbox 360, PS3 and PC. This Call of Duty Advanced Warfare Gameplay Walkthrough will include a Review, Intel, Exo Survival, Exoskeletons, Weapons, DLC, all Single Player Campaign Missions and the Ending.

Call of Duty Advanced Warfare Missions include: Induction, Atlas, Traffic, Fission, Aftermath, Manhunt, Utopia, Sentinel, Crash, Bio Lab, Collapse, Armada, Throttle, Captured and Terminus.

Call of Duty: Advanced Warfare is a first-person shooter video game developed by Sledgehammer Games and published by Activision. It is the eleventh primary installment in the Call of Duty series and the first developed primarily by Sledgehammer Games. The game is set to be released for Microsoft Windows, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 and Xbox One.

In 2054, a terrorist organization known as the KVA initiates the first global terrorist attack in history by simultaneously destroying the nuclear reactors of developed countries around the globe, including the United States. Across five continents, many developed countries' infrastructures were devastated and the military is incapable of fighting the threat posed by the KVA. As the result, Private Military Corporations (PMCs) have become the dominant armed forces for many countries. Jack Mitchell (Troy Baker), a former U.S. Marine who lost his left arm during a battle in Seoul, joins the Atlas Corporation, the world's most powerful Private Military Corporation with the most advanced technologies on the planet which profitted deeply from the nuclear attacks by hades. Executing clandestine operations across the globe for the highest bidder, Jonathan Irons (Kevin Spacey), the CEO and founder of Atlas, begins his war over the ineffectiveness of the United States as the promoter of democracy all over the world to change the global balance of power.

Subscribe: http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=theradbrad

Twitter: http://twitter.com//thaRadBrad

Facebook: http://www.facebook.com/theRadBrad

Like it? Leave a comment!

You know it's crazy to think that I've been doing this YouTube thing for four-and-a-half years and every November I'm brought back to the series that I started my channel with modern warfare 2 videos where all I ever used to do and I just pretended branching out but every every fall I'm always brought back to another Call of Duty and I've put a campaign so it's just crazy to see that my whole life is different every year when I play the next Call of Duty game so and that's thanks to you guys it would be amazing to see this series do well I know Call of Duty ghosts last year we killed it I don't think I don't know if we can top out of what that did I don't know what it had in the end maybe 50,000 likes or something on the first part I don't think that's possible on this but we'll have to see what happens I'm giving away two copies one for Xbox one one for ps4 usually I have to order the games to send out for the giveaway these already having hands so if you want a chance to win just leave a comment below and since I already have them in hand I'll announce the winners at the end of the week over on Twitter so well that being said let's do this it's gonna be a fun series these games are always short let's do this guy's.

We come into this world with our eyes closed and most of us choose to live our whole lives that way we blindly follow anyone who will lead us giving ourselves over to anything that provides us with a sense of purpose for me it was the Marines I had enlisted.

Six months ago with my best friend will now we were a half a world away being deployed into South Korea we were brothers in arms no matter how bad it got I could always count on him to keep me in line it's your Oh Mitchell can't be all that bad it's just finally starting to sink in not just what we signed up for the old man was a Leatherneck so I didn't really have much of a choice yeah I joined up cuz the old man two more just to get away from him you can't get much further away than this listen. Up we have Otis inserting an LC epsilon down and dirty just like we taught you everybody know it's going on everybody.

North Korea was invading Seoul we had to push him back this wasn't just a mission it was an.

Initiation.

Everybody hold tight here we go it's.

Like in training.

This can't end well I can already feel it.

Hey see you on the other side now master.

That's squared reset it drop point.

He's still in one piece Mitchell hit the.

Door obviously you gotta release the harness this is the first first call due to give up late on next-gen I think the last one was ghost but I still played that on like Xbox 360 I don't remember what I played home this looks unreal for what it is I don't.

Know if it's 60 frames.

Okay we need to get our feet on the ground and link up with double team one yes sir alright so I think it's yeah I don't.

Think I'm using tactical hang on what we got Jack for what it is it looks.

Unbelievable enough to sixty frames per second if the YouTube video is then so be it but I feel like it is though first so I've actually played a series where they've inducted that on youtube so don't want to swap I don't know if want to swap to that balling where am I.

Supposed to fall - where's - where's he going oh wow oh that's so sick that's.

Specific what is that.

I'ma say it right now every year the newest Call of Duty game always just has a really good campaign even though it might be four to six hours but this.

Might be the first Call of Duty where they don't have that random tutorial stuff at the beginning I'll jump in oh.

There we go let's stick to details this guy.

This is actually my very first time playing this I just every call dude I use the same I think I use tactical as the button layout a play adverted I don't know what sensitivity I use what.

The fuck is that.

Take the door off there we go all right let's get to that turn over there what the hell are these things Joe.

It's some sci-fi channel shit right here what is the hips like that it looks like a big theft of a pencil.

I need to kill a lot more than that. All over us taking too much damage oh that's so sick they finally did that.

These games I was waiting for that little jetpack action this is gonna be.

Bad news bears for somebody so far I do.

Think it's a 60 frame rates so I'm hoping the YouTube shows is justice what does that say oh my god that's so sick.

This guy holy climbing it oh that's so.

Nasty what is that grenade what all I'm telling you right now is I haven't I I used to play the multiplayer of these games I just don't have like the time to do that before so when I play the campaign they really kind of bring out all the new elements.

So you're strafing ability is now just limited to that's I can see the multiplayer is gonna have that just completely abused.

Did that even good yeah I was gonna say.

I think this is the first Call of Duty game that did not have let me go ahead grab that looks like the ACR I like this scope on this - oh it's a burst rifle nice so first one it doesn't have that little training tutorial you know I'm talking about where you gonna like shoot the the cardboard guys and stuff what is that anyways does they got tired of doing that unless ghosts did it I don't remember I'm actually curious when you guys found my youtube channel cuz I've played a lot of games I'm curious which series it was oh.

So we're just ascending down I like that.

There's nothing like basic homage seems.

A little excessive with all that the boosting around that's so guess he's so sick and multiplayer after you sir.

Almost fell off.

Okay I'm just gonna do that everywhere I.

Go now I don't know what kind of grenade.

That is but it's just extremely accurate I don't know if it homes in over one I need to take cover I'll just killer culture it's it's tough.

To tell now what they as far as light added to like the last was calling to go seize one of the cool things that they implement it was like the dog I've got a curious I think the jetpacks in this one got all the futuristic stuff so I'm kind of curious how it's gonna try to be different where's the Bulldog is the shot gutter.

Looks kind of like a solid shotgun I'm not sure a threat grenade I thought oh she's called a stun grenade oh that's so nasty like how they try to. Hide under like the company sorry so that uh that sign is not gonna protect you she's on I 80s action oh yeah that's that's already gross I've never been a.

Big fan of the a cock scopes but this game it gets like the laser sight or whatever is a little bit different on this one I don't you customizing multiplayer I.

Don't like where this is going guys keep seeing this guy with the suit make him a little bit uncomfortable Oh fucking match better odds taking the.

East ton allowed do that let's move on.

Company yep they got the best gear but that's okay like you never joined want to serve my country done my old man cut the chatter.

I was gonna tell you I can crank out.

This game relatively fast it's not as hard is like a lot of other games I'm currently playing so if you guys look this series very quickly I can definitely do that I just kind of depends on how well the video does I guess I kind of determine just how fast I'm gonna upload these videos for you smart grenades so that's what that is when it tracks while I go through the blast oh yeah.

Always go for the driver or the guy the turret now I think there's no he's already dead yeah.

Alright guys I'm gonna tell you right now before you want to go in this area just see how many are up there I wait all right there's a lot in there let's go ahead and wreak some havoc I don't. Know about you but there goes it's like a one-shot kill of this shotgun if this is a shotgun I definitely think it is but hey you know it looks like a bolt gun almost oh shit look at that melee I.

Have no idea why that's so nasty I feel like there's like a packed punch behind it Oh bitch okay just see it a homing in.

Like that you're just gonna stand there and take it sir where's the ant where's yet where's yet I'm gonna have to off the difficulty I didn't realize these guns were so nasty see funny fight I'd do funny if I died. Right now I have to say it this come on.

Jackson let me creep it up like that see what's back here oh go go go oh shit.

Almost got stuck right there kill.

Challenge completed I guess there's kind of little bonus things you do in the missions.

Like I just kind of hovers over the air like that look I got infinite grenades though it's the only weird thing so I.

Could see like a little side dashing in action oh shit I bet this place is about.

To just fall apart it has that look sir.

We aren't a demolitions - no we're not we waited for another demo team and that launchers I'll get the charge you sir just give me cover you sure well yeah I can make it okay Mitchell let's do it all right pick them.

Up oh nice a little refill ammo crate right.

Here and I'm blending you in the environment so I like how you can use. The doors off of bars and stuff it's like a shill that's a really neat feature I'm not sure if that's a multiplayer or not though just try it out really quick so they say instead of.

A riot shield this is what you get their money straight through that if that guy.

I'll you know I'm top didn't didn't even know it I really wish that a sniper rifle right now at least something else besides this little burst weapon I actually I don't know if I might throw that anymore you can see where they're at yeah but it's Cantley tough they're behind her in front of something. Ah here we go here we go well that. Launcher is heavily armored gonna have to find an access panel at the charge.

Time why would he hop down here that quick this guy looks like he's gonna a 12 Way.

Was popping at me like that.

Now some Call of Duty games I've been playing call duty since the second one and that was probably one of the hardest campaigns ever beat on veteran before.

It's gonna come this way or nuts ie okay you know what it is we're supposed to be clearing out this whole area what's the hell of those oh my god guys what's the.

Hell it's like six better than half-life 2 right here oh my god go get him you.

Always forget about drones actually existing let's get him tracked guys.

You know Mitchell over here yours oh.

Shit hush your mom's boy.

Don't worry about that time it one more time pull flip it up you gotta go now.

Rich Oh Brad time you gotta jump yeah it's okay see other side.

Thank you - it's down I need immediate medevac here with me you're gonna be all.

Right.

We're gonna get you home.

Oh shit it did cut his arm off I didn't know how hard that hurt that last piece flew at him alright well thank you guys.

For watching that's pretty cool they give you a little menu showing you how how you did and everything I died a couple of times it's kind of embarrassing anyways I love you guys if you want more quicker just keep doing what you're doing you guys are awesome and with that being said I will see you in the next video take it easy guys




 Game Walkthrough. All the games © 2019